استند شهادت امام سجاد (ع)

شناسه مطلب : 426435
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :189 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

بنر تسلیت روز شهادت امام سجاد

شهادت امام سجاد (ع)، چهارمین امام شیعیان، رویدادی مهم و تأثیرگذار در تاریخ اسلام است. حضرت سجاد (ع) پسر حضرت حسین (ع) و حفیظه اربابیت بعد از واقعه عاشورا بودند. امام سجاد (ع) در طول زندگی خود با محبت، خدمت به مردم و انتقال آموزه‌های دینی، نقش بسزایی در تربیت انسان‌ها و تقویت جامعه داشت. اما متأسفانه، او نیز به دستور حکومت ظالمانه عباسیان به شهادت رسید.

چاپ بنرها به مناسبت روز شهادت امام سجاد (ع) می‌تواند نقش مهمی در ترویج آموزه‌ها و ارزش‌هایی که امام سجاد (ع) به جامعه ارائه داده بر عهده بگیرد. این بنرها می‌توانند شامل تصاویری از حضرت سجاد (ع)، نوشته‌هایی با محتوای مرتبط با زندگی و آموزه‌های او، اشعاری درباره امام سجاد (ع) و سخنانی از او باشند. این بنرها با جلب توجه مردم و به اشتراک گذاری ارزش‌های امام سجاد (ع)، می‌توانند علاوه بر یادآوری شهادت ایشان، افراد را به تأمل در میراث ثقافتی و معنوی این امام دعوت کنند.

تأثیر چاپ بنر برای روز شهادت امام سجاد (ع) در دو جنبه مهم قابل بررسی است. اولاً، این بنرها می‌توانند به عنوان ابزاری برای ارتقای آگاهی عمومی درباره زندگی و آموزه‌های امام سجاد (ع) مورد استفاده قرار گیرند. آشنایی با دستاوردها و تعالیم ایشان می‌تواند در افزایش شناخت جامعه درباره این شخصیت الهی مؤثر باشد. ثانیاً، بنرها می‌توانند برای جذب مردم و افزایش شرکت در مراسم‌های مرتبط با این روز، نقش مهمی ایفا کنند. با نمایش بنرها در اماکن عمومی، مردم بیشتر به این رویداد عزاداری و گرامی داشت اهمیت می‌دهند و در فعالیت‌ها و مراسم مختلفی که برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

بنابراین، چاپ بنرها در روز شهادت امام سجاد (ع) می‌تواند نه‌تنها به ترویج ارزش‌ها و آموزه‌های امام سجاد (ع) کمک کند، بلکه به تقویت هویت دینی و معنوی جامعه و تأمل در میراث آن امام عزیز نیز کمک کند.

 

طرح بنر شهادت امام سجاد(ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام سجاد

طرح بنر شهادت امام سجاد (ع) شامل: تایپوگرافی  ، تذهیب ، کارد اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تصویر کبوتر و متن تسلیت شهادت امام سجاد (ع)  باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر تسلیت شهادت امام سجاد(ع)، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با صاحبان عزا استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام سجاد (ع) 

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               189 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شهادت امام سجاد
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح بنر تسلیت شهادت امام سجاد (ع)
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و متن تسلیت شهادت امام سجاد در طرح بنر شهادت امام سجاد (ع)
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر

بنر شهادت امام سجاد , استند , بنر شهادت امام زین العابدین , طرح استند شهادت امام سجاد , طرح بنر شهادت امام زین العابدین , طرح بنر شهادت امام سجاد , طرح بنر , بنر مناسبتی , امام زین العابدین , امام سجاد , بنر روز شهادت امام سجاد , بنر سالروز شهادت امام سجاد , طرح لایه باز استند شهادت امام سجاد , شهادت امام سجاد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325