طرح لایه باز بنر کبابی

شناسه مطلب : 418698
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :78 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح لایه باز کارت ویزیت کبابی psd

طرح بنر کباب سرا

بنرهای تبلیغاتی با طراحی مناسب و جذاب می‌توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و آن‌ها را به سمت کبابی هدایت کنند. طرح بنرهای تبلیغاتی با عناصری مانند عکس کباب، نام کبابی، آدرس و شماره تلفن می‌تواند اطلاعات کاملی ارائه دهد و باعث افزایش شناخت مشتریان از کبابی شود.

علاوه بر این، تبلیغات اینترنتی نیز می‌تواند نقش مهمی در جذب مشتریان به کبابی داشته باشد. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف، می‌توان اطلاعات کاملی از کبابی به مخاطبان ارائه داد و آن‌ها را به سمت خرید و مصرف غذاهای این کبابی جذب کرد.

تاثیر تبلیغات و چاپ بنر در شغل کبابی به دلیل تأثیر مستقیم آن در افزایش فروش قابل توجه است. با استفاده از بنرهای تبلیغاتی و تبلیغات اینترنتی، تعداد مشتریان می‌تواند افزایش یابد و در نتیجه فروش کبابی نیز افزایش پیدا کند. از طرف دیگر، استفاده از روش‌های تبلیغاتی مختلف، برای افزایش شناخت مشتریان از کبابی و همچنین بهبود نام و شهرت آن بسیار مفید است.

طراحی بنر از جمله ابزار مهمی است که برای تبلیغات کبابی‌ها به کار می‌رود. بنر تبلیغاتی می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید اطلاعات کسب و کار خود را با مشتریان بیشتر به اشتراک بگذارید و جذب بیشترین تعداد مشتریان را به دست آورید. تاثیر تبلیغات و چاپ بنر در کبابی بسیار زیاد است و به شما کمک می‌کند تا مشتریان جدید جذب کنید و مشتریان فعلی را نیز حفظ کنید.

طرح بنر لایه باز کبابی با زمینه مشکی و عکس کباب می‌تواند به شما کمک کند تا با برجسته‌سازی نوع کبابی که سرو می‌کنید، مشتریان جدید جذب کنید. زمینه مشکی باعث می‌شود که عکس کباب شما به شدت برجسته شود و در نتیجه مشتریان شما به سرعت توجه خود را به بنر شما جلب می‌کنند. این بنر می‌تواند شامل اطلاعاتی مانند نوع کباب، قیمت، ساعات کاری، آدرس و شماره تماس شما باشد.

علاوه بر این، در طراحی بنر کبابی می‌توانید از طرح‌های وکتوری استفاده کنید تا ظاهر بنر شما جذاب تر شود و مشتریان را بیشتر به خود جذب کند. وکتورهای مرتبط با کباب، مانند طرح وکتوری مربوط به جگرکباب، کوبیده و... می‌توانند به طرح بنر شما زیبایی بیشتری ببخشند و مشتریان را به سمت کبابی شما جذب کنند.

استفاده از بنر تبلیغاتی برای کبابی‌ها یک راه بسیار کارآمد است که می‌تواند باعث جذب مشتریان بیشتر شود.

طرح بنر لایه باز کباب سرا، توسط تیم پارس گرافیک برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح بنر کبابی

طرح بنر کباب سرا شامل: عکس با کیفیت کباب ، وکتور مرتبط با طرح رستوران و کبابی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر  کباب سرا

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               78 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر کباب سرا
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر
  • استفاده از عکس باکیفیت کباب که مناسب طرح بنر رستوران می باشد. 
  • طراحی بنر، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل کبابی
  • طراحی ساده و کاربردی طرح بنر

طرح بنر کبابی , بنر کبابی , طرح لایه باز بنر کبابی , بنر کباب سرا , بنر لایه باز , بنر , طرح لایه باز بنر کباب سرا , طرح بنر کباب سرا , بنر لایه باز کبابی , بنر رستوران غذای ایرانی , بنر کبابی , طرح بنر , بنر لایه باز رستوران و کبابی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325